Contact
Contact & Service
Heb je een vraag over je bestelling, producten of het gebruik van onze dermarollers? Op deze pagina vind je alle contactgegevens en antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen je graag verder met persoonlijk advies en duidelijke informatie, zodat je met een gerust gevoel kunt bestellen.
Contact gegevens:
Dermarolling.nl (onderdeel van Moma Beauty B.V.)
Batterij 7
7141JL Groenlo
KVK-nummer: 70080925
Btw-nummer: NL858132539B01
Telefoonnummer:
0545-721097
E-mailadres:
[email protected]
Klantenservice bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 13.30 - 17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur
De klantenservice is op de onderstaande nationale feestdagen gesloten:
Nieuwjaarsdag (01 januari 2025)
Eerste en tweede Paasdag (20 en 21 april 2025)
Koningsdag (26 april 2025)
Bevrijdingsdag (5 mei 2025)
Hemelvaartsdag (29 mei 2025)
Eerste en tweede Pinksterdag (8 en 9 juni 2025)
Kerstavond (24 december 2025 vanaf 16.00 uur gesloten)
Eerste en tweede Kerstdag (25 en 26 december 2025
Retour- en garantie-informatie:
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren, daarna heb je nog 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt dan teruggestort, mits het product ongebruikt en in originele staat is. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Gebruikte producten of producten waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen.
Is er iets defect of beschadigd aangekomen? Laat het ons weten per mail. Op al onze producten zit garantie; bij een gegronde klacht zorgen we voor kosteloze reparatie of vervanging. De garantie op elektrische apparaten is 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.
Retouradres:
Dermarolling.nl
T.A.V. Retouren
Batterij 7
7141 JL Groenlo
Verzending & levertijden:
Bestellingen vanaf €40 (NL) en €50 (BE) worden gratis verzonden. Onder dit bedrag betaal je respectievelijk €4,99 of €5,99. Bestel je op een werkdag vóór 22:00 uur, dan wordt je pakket meestal dezelfde dag nog verzonden met DHL. Bezorging naar België duurt 1 tot 2 werkdagen. Je kunt bij het afrekenen een ander bezorgadres opgeven, bijvoorbeeld voor een cadeau. Staat er “Beschikbaar via nabestelling”? Dan verzenden we alles zodra je bestelling compleet is.
Betaalmethodes:
Het betalingsproces verloopt bij Dermarolling via onze betaalpartner Multisafepay. Alle bedrijfsprocessen van Multisafepay zijn ingericht om jouw data ten alle tijden te beschermen. Zo kan jij veilig shoppen. Bij Dermarolling kan je kiezen uit verschillende veilige betaalmogelijkheden zoals iDeal, Google Pay, Maestro, Mastercard, SOFORT, Visa, Bank Transfer, MisterCash/Bancontact en Riverty.
Riverty
Riverty voert voor de Nederlandse en Belgische klanten van Dermarolling het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur via Riverty ontvangt om de bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te betalen. Ook kan je als Nederlandse consument de Riverty App gebruiken om je betaaloverzicht in te zien en te betalen. In de online omgeving MijnRiverty kun je zowel als Nederlandse als Belgische consument jouw betaaloverzichten vanaf je computer of telefoon beheren. Riverty houdt je op de hoogte via push-berichten & email wanneer er een betaaloverzicht klaar staat.
Ter goedkeuring van het achteraf betaalverzoek voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar Privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek om achteraf te betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk de order alsnog betalen via een andere betaalmethode. Heb je nog vragen, neem dan contact op met de klantenservice van Riverty. Neem voor het gebruik van achteraf betalen eerst goed de algemene voorwaarden door.
Riverty
Na 16 dagen - eerste herinnering (kosteloos)
Na 34 dagen - eerste ophoging
Na 41 dagen – herinnering (kosteloos)
Na 47 dagen – tweede ophoging
Billink
Op dit moment is het niet mogelijk om met Billink te betalen. In het verleden bood Dermarolling wel de betaalmethode Billink aan. Heb je in het verleden een bestelling geplaatst en gekozen voor Billink als betaalmethode? Dan verloopt de betaling van de factuur altijd via Billink. Deze factuur ontvang je vanuit Billink per e-mail en dient binnen 14 dagen betaald te worden.
Heb je een bestelling geplaatst voor 14 augustus 2024 en heb je het pakket geretourneerd maar nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij kijken mee naar het retourpakket. Crediteren wij het bedrag, dan zal deze teruggestort worden op je eigen bankrekening.
Let op: je dient zelf contact op te nemen met de klantenservice van Billink om de factuur daar te laten vervallen. Gebeurt dit niet, dan blijft de factuur actief en kunnen er aanmaningskosten komen. Wordt er een deel gecrediteerd, dan dien je dat ook zelf te wijzigen op de factuur.
Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Dermarolling.nl , dan kan hij bij Dermarolling.nl per e-mail een klacht indienen. Zie de contactgegevens onder aan de Algemene Voorwaarden.
Dermarolling.nl geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Dermarolling.nl binnen 7 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.
Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform