Wij staan klaar om je te helpen

Heb je vragen over een bepaald merk of over producten? Wil je graag advies over hoe jij je huid het beste kan verzorgen of wil je weten welke producten écht helpen tegen een huidprobleem? Neem dan gerust contact met ons op! Ons team van schoonheidsspecialisten en beautyliefhebbers staat klaar om je te voorzien van deskundig, vrijblijvend én gratis advies!

Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
    Contact informatie
  • Dermarolling.nl
  • Batterij 7
  • 7141 JL Groenlo
  •  
  • Kantoor (geen bezoek adres)
  • Spoorstraat 2
  • 7271CB Borculo
  •  
  • [email protected]
  • 0545-721097
  • Geopend van maandag t/m vrijdag
  •  
  • KvK: 70080925
  • BTW: NL858132539B01

Betaalmethodes

Het betalingsproces verloopt bij Dermarolling via onze betaalpartner Multisafepay. Alle bedrijfsprocessen van Multisafepay zijn ingericht om jouw data ten alle tijden te beschermen. Zo kan jij veilig shoppen.

Bij Dermarolling kan je kiezen uit verschillende veilige betaalmogelijkheden zoals iDeal, Google Pay, Maestro, Mastercard, SOFORT, Visa, Bank Transfer, MisterCash/Bancontact en Riverty.

Riverty

Riverty voert voor de Nederlandse en Belgische klanten van Dermarolling het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur via Riverty ontvangt om de bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te betalen. Ook kan je als Nederlandse consument de Riverty App gebruiken om je betaaloverzicht in te zien en te betalen. In de online omgeving MijnRiverty kun je zowel als Nederlandse als Belgische consument jouw betaaloverzichten vanaf je computer of telefoon beheren. Riverty houdt je op de hoogte via push-berichten & email wanneer er een betaaloverzicht klaar staat.

Ter goedkeuring van het achteraf betaalverzoek voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar Privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek om achteraf te betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk de order alsnog betalen via een andere betaalmethode. Heb je nog vragen, neem dan contact op met de klantenservice van Riverty. Neem voor het gebruik van achteraf betalen eerst goed de algemene voorwaarden door.

Riverty

Na 16 dagen - eerste herinnering (kosteloos)

Na 34 dagen - eerste ophoging

Na 41 dagen – herinnering (kosteloos)

Na 47 dagen – tweede ophoging

Billink

Op dit moment is het niet mogelijk om met Billink te betalen. In het verleden bood Dermarolling wel de betaalmethode Billink aan. Heb je in het verleden een bestelling geplaatst en gekozen voor Billink als betaalmethode? Dan verloopt de betaling van de factuur altijd via Billink. Deze factuur ontvang je vanuit Billink per e-mail en dient binnen 14 dagen betaald te worden.

Heb je een bestelling geplaatst voor 14 augustus 2024 en heb je het pakket geretourneerd maar nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij kijken mee naar het retourpakket. Crediteren wij het bedrag, dan zal deze teruggestort worden op je eigen bankrekening.

Let op: je dient zelf contact op te nemen met de klantenservice van Billink om de factuur daar te laten vervallen. Gebeurt dit niet, dan blijft de factuur actief en kunnen er aanmaningskosten komen. Wordt er een deel gecrediteerd, dan dien je dat ook zelf te wijzigen op de factuur.


Klachtenprocedure

Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Dermarolling.nl , dan kan hij bij Dermarolling.nl per e-mail een klacht indienen. Zie de contactgegevens onder aan de Algemene Voorwaarden.

Dermarolling.nl geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Dermarolling.nl binnen 7 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform